Asume Laevas
Alates 2017 aastast ootame teid meie uutes ruumides aadressil:
Vabaõhumuuseumi tee 1-202, 13521 Tallinn, Laeva maja II korrus.
Sissepääs Paldiski mnt poolsest küljest, linnapoole jäävast uksest.
Meie
kliinik
Merimetsa Hambakliinikus on 8 hambaravikabinetti ning
töötab kokku 17 erialaarsti.
Kliinikul on oma
hambaravilabor ning filiaal:
Kreutzwaldi Hambakliinik,
Fr.R. Kreutzwaldi 3, Tallinn
Seoses puhkuste perioodiga oleme suletud 24. juulil 2025. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!
Vastutuskindlustus
Kindlustusandja: PZU Kindlustus (AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal)
Kindlustuskaitse periood: 1.12.2024-30.11.2025
Kindlustussumma:
3 000 000 € kindlustusperioodi kohta
300 000 € kindlustusjuhtumi kohta
100 000 € õigustatud isiku kohta
Mittevaralise kahju kindlustussumma:
100 000 € kindlustusjuhtumi kohta
30 000 € õigustatud isiku kohta
Kahjunõude esitamine: tervishoiuteenuse osutaja enda kontakt või PZU Kindlustuse Iseteenindus
Kahjunõude esitamiseks palun täitke PZU Kindlustuse Iseteeninduses olev vorm ning kindlustusandja võtab teiega ühendust.
Visiidile tulles
- Ülemiste hingamisteede viirushaiguse sümptomitega palume visiidile mitte tulla ja tõsta visiidiaeg pigem edasi. Jätame endale õiguse haigustunnustega patsienti mitte vastu võtta.
- Kliinikusse palume tulla üksi (v.a erijuhud, kui patsient vajab pidevat saatjat või kui arstil on vaja saatjaga arutada patsiendi raviga seotud küsimusi).
- Palume visiidile saabuda mitte liigselt pika ajavaruga enne visiidiaega. Palume arvestada võimalusega, et kui arstil on tekkinud viivitus eelneva patsiendi raviga ja meil ei õnnestu Teid täpselt õigel ajal vastu võtta, siis administraator võib paluda Teil väljas aega parajaks teha.
Vastavalt Sotsiaalministri määrusele nr.46 (21.08.2008) „Tervishoiuteenuse kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded“ on Merimetsa Hambakliinik OÜ kehtestanud ravijärjekorra pidamise eeskirjad:
- Merimetsa Hambakliinik OÜ kliinikutes peetakse ravijärjekorda spetsiaalselt hambaravikliinikutele mõeldud ravihaldustarkvara programmis Hammas.
- Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud kliinikutes kohapeal, telefoni, e-kirja või kliinikute kodulehtede broneerimisvormi teel.
E-kirja või kliinikute kodulehtede broneerimisvormi teel edastatud registreerimistaotlusele või infopäringule vastatakse hiljemalt kahe järgneva tööpäeva jooksul e-kirjaga või telefoni teel. Kliinikute kontaktandmed ja lahtiolekuajad:
Merimetsa Hambakliinik
Vabaõhumuuseumi tee 1-202 13521 Tallinn tel: 640 5500 e-post: info@mhk.ee koduleht: www.mhk.ee info ja registreerimine: E-R 9.00-17.00 kliinik avatud: E-N 9.00-18.00 ja R 9.00-17.00 vastavalt eelregistreeritud aegadele |
Kreutzwaldi Hambakliinik
Fr. R. Kreutzwaldi 3 10120 Tallinn tel: 640 5501 e-post: info@kwhk.ee koduleht: www.kwhk.ee info ja registreerimine E-R 9.00-17.00 kliinik avatud: 9.00-17.00 E-R vastavalt eelregistreeritud aegadele |
- Patsiendi registreerib ravijärjekorda kliiniku administraator või raviarst.
- Registreerimisel arvestatakse eelnevalt koostatud ja kinnitatud arstide töögraafikut.
- Patsiendi registreerimisel salvestatakse Hammas programmi järgmised andmed:
- ees- ja perekonnanimi
- isikukood
- kontaktandmed
- planeeritav vastuvõtu aeg
- planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus
- patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev
- ravijärjekorras muudatuste tegemise aeg ja põhjus
- ravijärjekorda registreerimise põhjus, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkuse
- märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuse tegemisest
- Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda kliinikus kohapeal antakse patsiendile kirjalik teatis, mis sisaldab vastuvõtuaega, vastuvõtva arsti nime ja kliiniku telefoni numbrit. Sama info edastatakse kas e-kirjaga või telefoni teel vastavalt e-kirjaga või telefoni teel registreeritud ajale.
- Üks tööpäev enne registreeritud vastuvõtuaega saadab kliinik meeldetuletussõnumi patsiendi telefonile.
- Kliiniku poolt muudatuste tegemisest ravijärjekorras informeeritakse patsienti esimesel võimalusel ning säilitatakse varasem teave koos märkega, et patsienti on teavitatud
- Juhul, kui patsienti ei ole võimalik teenindada registreeritud ajal, teavitatakse teda ja pakutakse uus vastuvõtu aeg.
- Väljaspool ravijärjekorda osutatakse vältimatut abi võimaluse korral. Võimaluse puudumisel antakse abivajajale vajalikud suunised, kuhu pöörduda esmaabi saamiseks.
- Kui patsiendile visiidi aeg ei sobi, tuleb sellest kliinikut teavitada vähemalt 24 tundi enne visiiti. tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale.
- Haigekassa poolt rahastatud tervishoiuteenuse osutamiseks toimub registreerimine sarnaselt eelpool kirjeldatule.
Hammaste mudeleid, röntgenülesvõtteid ja ravikaardi koopiat väljastatakse:
- patsiendile kohapeal täidetava avalduse ja isikut tõendava fotoga dokumendi alusel
- patsiendi esindajale patsiendi poolt e-kirjaga digitaalselt allkirjastatud saadetud või allkirjastatud lihtkirjaliku volituse ja volitatud isiku isikut tõendava fotoga dokumendi esitamisel
- patsiendile tema poolt e-kirjaga saadetud digitaalselt allkirjastatud taotluse alusel
- kindlustusfirmadele ja advokaadibüroodele taotluse alusel (patsiendi poolt kirjalikult allkirjastatud või e-kirja teel saadetud digiallkirjastatud taotlus)
Tellimus täidetakse avalduse saamisele järgneva 5 tööpäeva jooksul.
Patsiendil või tema esindajal on õigus saada üks kord aastas oma/esindatava ravidokumentidest tasuta koopiaid kuni 20 lehekülge. Alates 21. leheküljest tasub teabenõudja 0,19 eurot iga väljastatud lehekülje eest (Avaliku teabe seadus §25).
Ravidokumentidest koopiate väljastamisest keeldumine (Isikuandmete kaitse seadus §20)
Andmesubjekti õigust saada teavet ja enda kohta käivaid isikuandmeid isikuandmete töötlemisel piiratakse, kui see võib:
1) kahjustada teise isiku õigusi ja vabadusi;
2) ohustada lapse põlvnemise saladuse kaitset;
3) takistada kuriteo tõkestamist või kurjategija tabamist;
4) raskendada kriminaalmenetluses tõe väljaselgitamist.
Isikuandmete saamiseks palume pöörduda OÜ Merimetsa Hambakliinik administraatori poole, kus on võimalik täita avaldus ravidokumentide saamiseks või saata digitaalselt allkirjastatud taotlus aadressile info@mhk.ee.
Elektroonsel kujul edastame raviteenuste arveid, koopiaid ravikaardist ja hammaste digitaalseid ülesvõtted (.jpg formaadis) krüpteerituna patsiendi nimele või kohapeal salvestatult andmekandjale (vt Hinnakiri).
Hammaste mudeleid, fotopaberil olevaid panoraamröntgeneid ja pilte hammastest väljastame ainult kohapeal patsiendile isiklikult või volitatud isikule.
Patsiendi jaoks on röntgenpildi tegemine mugav ja ohutu – röntgenseadme kiirguse doosid on minimaalsed ning protseduuri tegemisel järgime kõiki ohutusnõudeid.
Röntgenpildi tegemiseks ei pea aega ette broneerima. Teenuse saamiseks palume pöörduda meie kliiniku administraatori poole. Vajalik on fotoga isikuttõendav dokument ja saatekiri (suunava arsti nimi, protseduuri nimetus, põhjendus ning 3D puhul ka piirkond).
Ülesvõtte salvestame Teie jaoks CD plaadile või mälukaardile. Meie andmebaaside turvalisuse huvides ei salvestata röntgenipilte patsiendi andmekandjatele.
Palume varuda piisavalt aega, sest ülesvõtte tegemiseks ning selle salvestamiseks võib olla ooteaeg!
Panoraamülesvõtte (OPTG) saamiseks e-postiga tuleb saata digitaalse allkirjaga taotlus aadressile info@mhk.ee või täita avaldus kliinikus kohapeal. Seejärel saadame e-kirjaga krüpteeritud faili, mida saab avada ainult röntgenpildi omanik oma ID-kaardiga.
Raviarvete tasumine
Ei leidnud vastust oma küsimusele? Võta meiega ühendust!
Vastame kõigile küsimustele esimesel võimalusel ja mitte hiljem kui ühe tööpäeva jooksul.